SS, czemu nie
Prośba o ocenę logów AXR
Zwiń
X
-
Prośba o ocenę logów AXR
Czy szanowne grono specjalistów może się wypowiedzieć nt tych logów?
Nie podoba mi się praca turbo i zastanawia mnie skaczący kąt synchronizacji w 004... Nie wiem czy logi do końća poprawne bo to mój pierwszy raz ( :wink: ).
Statyczne:
Log (0 - 003)
Log (1 - 013)
Log (2 - 018)
Log (3 - 001)
Log (4 - 023)
Log (5 - 004)
Log (6 - 000)
BS:
Log (0 - 000)
Log (1 - 003)
Log (2 - 011)
Dynamiczne:
Log (0 - 000)
Log (1 - 001)
Log (2 - 003,008,011)
Log (3 - 008,011)
Log (4 - 003,011)
Log (5 - 003,010)
Log (6 - 004)
Log (7 - 011)
-
-
A dla mnie jest Prawie oki.
[ Dodano: Sob 01 Mar, 14 15:34 ]
Zamieszczone przez przemikLej dobre paliwo i ognia.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795A dla mnie jest Prawie oki.
Zamieszczone przez przemikWszystko jest dobrze.
Ogień wydaje mi się jest w rozsądnym wymiarze :szeroki_usmiech
Czy szaro/biało/może niebieskawo/ujwiejaki bączek przy odpalaniu, który mnie zastanawia (ale wydaje mi się że tylko w chłodne dni, zobaczymy jak się na stałe ociepli) może być spowodowany przez coś co widać w tych logach? A jeżeli nie - przez co?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PieTrzaKRozwiniesz?
Oczywiście nic złego się nie dzieje. Ważne abyś rozgrzanego auta nie zamulał to będzie oki- a może sie poprawi.
Najlepszym rozwiązaniem dla geometrii jest zrobienie dobrego programu :P
PozdrawiamOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
No i dziękuję bardzo za wyjaśnienie
Zamieszczone przez rOBERTO795Ważne abyś rozgrzanego auta nie zamulał to będzie oki- a może sie poprawi.
Czyli na ew. wirusa można się wybierać bez większych obaw?
EDIT:
Zamieszczone przez rOBERTO795Najlepszym rozwiązaniem dla geometrii jest zrobienie dobrego programu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PieTrzaKNo i dziękuję bardzo za wyjaśnienie
Zamieszczone przez rOBERTO795Ważne abyś rozgrzanego auta nie zamulał to będzie oki- a może sie poprawi.
Czyli na ew. wirusa można się wybierać bez większych obaw?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Podbiję lekko wątek - co może być powodem sporego białego bąka przy odpalaniu? :roll: Coś w logach pozwala nakierować na przyczynę?
Nie wygląda mi to na parę wodną, jest za gęste. Auto odpala normalnie, pracuje też normalnie. Po odpaleniu zimnego jest wielki bialy bąk, po jakiś 2 sekundach przestaje dymić. Po odpaleniu cieplejszego - czasami lekki bączek, czasami żaden - albo niezauważalny. Płynu chłodniczego nie ubywa, podczas jazdy/przegazówki auto nie dymi.
WTF?
Komentarz
-
-
Zrob 13,18,23 dynamiczneOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
rOBERTO795, jutro rano postaram się zrobić. 3 razem, czy każda grupa oddzielnie?
przemik, kurde, ale wydaje mi się że kiedyś tak nie było... I wstyd, bo sąsiad odpala AGRa i nic, a ja AXRa i biało :P Wcześniej bączek był delikatnie niebieski i myślałem że to bączek olejowy z turbo. Ale po zamontowaniu Oil Catch Tanka i przy okazji wymianie oleju i inspekcji węży dolotowych niebieski kolor znikł, ale bączek tylko że biały pozostał :|
[ Dodano: Sro 02 Kwi, 14 14:53 ]
Ok, logi są:
Log (0 - 013,018,023)
Log (1 - 013)
Log (2 - 023)
Log (3 - 018)
Komentarz
-
-
Wszytko w tych logach oki.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zajec692kolego rOBERTO795 pomógł byś mi w logach ???
:roll:OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
No dobra, coś jednak u mnie jest chyba nie tak...
Ostatnio bawiłem się katem synchronizacji wałka i wymieniłem filtr paliwa. Dym cały czas raz się pojawia, raz nie, raz mniejszy, raz większy, raz na ciepłym, raz na zimnym i raczej nie jest biały tak jak myślałem...
Czasami "dymek" wygląda tyko tak:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1ZDUtiKjQeQ[/youtube]
Czasami tak:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ippH3VU04uI[/youtube]
A czasami jeszcze więcej. Podczas jazdy pod czerwone pole w lusterkach nie widać żadnego obłoczka. Przy przegazówce na postoju widać przezroczystą chmurkę z nutą czarnego jak na TDI przystało. Nie jest to zależne od temperatury, wczoraj przy +23 stopniach też puścił chmurkę.
Olej niedawno wymieniałem, będę kontrolował stan. Jakieś domysły o co tu chodzi? :roll:
Komentarz
-
-
No a ja właśnie chyba znalazłem ową "dziurę w całym".
Po dość żwawym przemieszczeniu się z powrotem do Bstoku i dobijaniem do v-maxa teraz każda przegazówka kończy się siwo-niebieskim obłoczkiem. A zerkając przy okazji na wlot do IC, zastałem taki widok:
Ostatnio jak na niego zerkałem to wyglądało to o niebo lepiej i było praktycznie czyste...
Komentarz
-
-
te szybkozłączki niestety tak mają-lubią się pocić- wyjmij wymyj i obserwuj.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Rura umyta, narazie na zewnątrz nic nie widać. Oleju też nie ubywa. :?
Pytanie kolejne - znalazłem rozpięty "zacisk" na rurze idącej do pompy vacum od strony podszybia, to wnioskuje przewód (pod)ciśnienoiwy? Owy przewód mogłem sobie luźno zdjąć. Jako że zacisk stawiał mocny opór przy ponownym zaciśnięciu, ścisnąłem przewód na króćcu 2 tyrytytkami najmocniej jak się dało. Mogło to mieć jakiś wpływ na cokolwiek?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PieTrzaKRura umyta, narazie na zewnątrz nic nie widać. Oleju też nie ubywa. :?
Pytanie kolejne - znalazłem rozpięty "zacisk" na rurze idącej do pompy vacum od strony podszybia, to wnioskuje przewód (pod)ciśnienoiwy? Owy przewód mogłem sobie luźno zdjąć. Jako że zacisk stawiał mocny opór przy ponownym zaciśnięciu, ścisnąłem przewód na króćcu 2 tyrytytkami najmocniej jak się dało. Mogło to mieć jakiś wpływ na cokolwiek?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz